Més de 700 joves participen en la segona edició de la Gaming Experience de Mislata

L’esdeveniment, que va comptar amb diferents tornejos en xarxa, una zona de joc lliure i una altra de realitat virtual, es consolida com una de les activitats de major participació juvenil

La regidoria de Joventut de Mislata ha organitzat aquest cap de setmana la segona trobada d’oci tecnològic en el qual més de 700 joves han anat participant en cadascuna de les activitats que es van organitzar durant tot el dissabte i diumenge en el Centre Sociocultural La Fàbrica.

L’esdeveniment, sota el nom de Gaming Experience, va comptar amb diferents zones de jocs distribuïdes en les diferents sales de la Fàbrica. Així, en cadascuna d’elles, els i les joves podien gaudir d’una activitat diferent. La macroactividad, organitzada al costat d’Omega World games, empresa d’oci especialitzada en videojocs, va comptar amb una zona de jocs de realitat virtual, una zona de joc lliure en la qual els i les joves podien jugar a videojocs cooperatius, zones de ball, de música i de conducció, i un espai mobile perquè cada participant poguera jugar amb el seu propi dispositiu mòbil. Durant tot el cap de setmana, a més, va haver-hi fins a sis tornejos de diferents jocs com el Fortnite, Clash Royal,

League of Legends o FIFA, videojocs de moda entre la joventut.
L’alcalde, Carlos Fernández Bielsa, i el regidor de Joventut, Martín Pérez Leal, i la titular d’Educació, Ana Mª Julián, van visitar l’esdeveniment i fins i tot van provar algun dels jocs disponibles. Davant l’enorme acolliment de l’esdeveniment, ja que es tracta d’una de les aficions més esteses entre la joventut hui dia, Bielsa manifestava que “no podem anar en contra de la tecnologia, però sí que podem fer un bon ús d’ella. Des de les Administracions hem d’impulsar el joc i l’oci saludables, posant les eines necessàries per a evitar els riscos i les dependències que poden patir els i les joves”.

És per aquesta raó que l’Ajuntament va instal·lar en col·laboració amb la UPCCA, la Unitat de Prevenció Comunitària de Conductes Addictives, una taula informativa sobre aquest tema.

Per part seua, Martín Pérez va voler remarcar el gran avantatge d’aquesta mena d’esdeveniments, la finalitat dels quals és “desubicar als i les joves de les seues cases i ajuntar-los en un espai en el qual puguen socialitzar entre ells. Normalment, juguen a través de la seua pantalla de mòbil, Tauleta o ordinador, i en aquesta Gaming Experience els reunim a tots en un mateix lloc, on es poden conéixer, traslladar opinions i interactuar entre ells en un espai d’oci comú

Comenta la notícia

This site uses User Verification plugin to reduce spam. See how your comment data is processed.